.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پور محمدی در اندیشه ترکیب کابینه است

به رغم تلاش برخی جریان‌های سیاسی برای ایجاد محدودیت در کاندیداتوری افراد مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، مصطفی پور محمدی وزیر کشور برکنار شده احمدی نژاد می‌گوید: بیش از پیش به انتخابات می اندیشد و خود را برای کاندیداتوری آماده می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا، مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه نسبت به حضور خودم در انتخابات تردید ندارم می گوید: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و شرایط را بررسی می کنم اما وقتی رسما وارد عرصه شدم آرایش و ارکان کابینه خودم را نیز معرفی خواهم کرد.

وزیر برکنار شده کشور درباره خروج خود از کابینه و تمایل به کاندیداتوری می افزاید: من از آقای احمدی نژاد زخم نخوردم، اما طبعا یک اختلاف سلیقه و یک احساس مسئولیتی هست که سبب می شود برای کاندیداتوری انگیزه پیدا کنم. الان هم اگر احساس کنم که آقای احمدی نژاد نه همه خواسته های من، بلکه بخش قابل توجهی از آنها را بتواند تامین کند، هیچ داعیه ای برای حضور در انتخابات ندارم.

وی با بیان اینکه خواسته هایش شخصی نیست به مانند بسیاری دیگر از اصول گرایان به نحوه مدیریت احمدی نژاد و عملکرد دولت انتقاد می کند و می گوید: بخشی از آن خواسته ها مدیریتی است. اگر با یک مدیریت قوی تری در جامعه حضور پیدا کنیم می توانیم از انرژی و توان مدیریتی بهتر و بیشتری در کشور برخوردار باشیم.

پور محمدی برای نمونه "به کار بردن سعه صدر بیشتر در به کارگیری نیروها" را یادآوری می کند و می گوید: ما سرمایه های زیادی در کشور داریم که افق آنها حتی اصول گرایانه است. حتی برخی افراد هستند که کاملا قابل اعتماد هستند و اصلا جناحی و سیاسی نیستند. می توان از ظرفیت این افراد نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد انسان پرکار و دلسوزی است که تحرکاتش در سفرهای استانی قابل تقدیر است، معتقد است که روش های احمدی نژاد برای مدیریت کشور کافی نیست. این روش های باید با مسائل دیگری مانند مشورت گیری، جمع و تقویت شود. استفاده از تجارب موفق دنیا باید در دستور کار رئیس جمهور آتی باشد.

کاندیدای احتمالی اصول گرایان برای انتخابات آتی، این خبر که اصول گرایان طی جلسه ای به نتیجه رسیده اند که یک نظر سنجی از بین کاندیداها ی اصول گرا منهای احمدی نژاد صورت گیرد و هر کس آرا و مطلوبیت بیشتری داشت، او کاندیدای نهایی اصول گرایان باشد، را تایید کرد و گفت البته این یک تصمیم نبود بلکه یک مدل بود. مدل های مختلفی مطرح شده که این یکی از آنها بود.

وی در ارزیابی خود از انتخابات نیز می گوید: انتخابات دوقطبی نخواهد شد. فکر می کنم گرایش های متعلق به دو طرف است اما انتخابات دو قطبی نیست. یعنی هم در جریان اصلاح طلب و هم در جریان اصول گرا با تعدد کاندیدا روبه رو خواهیم شد.

وی در ادامه می افزاید: فکر می کنم انتخابات دو مرحله ای خواهد شد و شفافیت در مرحله دوم بیشتر می شود.تحلیل من این است که در نهایت اصول گرایان پیروز می شوند و تلاش من به عنوان یک اصول گرا این است که این پیش بینی محقق شود.

پور محمدی که با ضمیمه هفتگی اعتماد ملی گفت و گو کرده، در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که رسما وارد انتخابات شدید معاون اول خود را معرفی می کنید؟ گفت: در شرایط فعلی بنا دارم این کار را انجام بدهم. وقتی حضورم قطعی شد، پس از ثبت نام، آرایش و ارکان کابینه خودم را معرفی می کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.